blues.

Mina vänner. Idag har jag ätit frukost med Angelica. Scones och ägg i vanlig ordning. Gött som fan. Sen provade jag hennes  one-pice. Vi skrattade tills vi sket på oss. Det är många frågor som dyker upp gällandes denna bild.

1. varför är jag glansig i huvudet?

2. Varför ser jag inklippt ut?

3. Varför har dräkten röda öron?

4. Vad är det för sjuk pose jag står i?

5. Varför lägger jag upp denna?

Nu fortsätter jag göra mig iordning och glädjs åt att smink och högklackat existerar. Kvällens skratt bjuder jag på med glädje. Självdistans kallas det. Hahahhaha. xx


Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHHAHA trodde du var inklippt hahahahha!

2010-12-10 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0