iv'e got chills.

Igår skuttade jag runt på Londons gator med 99% stryka av gurlsen. Käkade spicy käk på Monkey me och skrattade oss igenom kvällen. Gott så gott. Vissa drog vidare till Svenska puben och nån till Jalouse och såg Tinie.t lira. Själv tog jag tuben hem med Carmen, däckade direkt i min hårda säng och kände inte för att stiga upp när klockan ringgde. Saknar min lilla familj lite idag, vill baka lussebullar, baka mitt perfekta lilla pepparkakshus, pynta, städa ( jag är störd, jag vet) ligga i mammas knä och prata fastän att ögonlocken vill trilla ihop. Slåss med pappa och ha äggkrig som alltid. Dricka glögg och pynta granen. 10 dagar mina små frö.

-

Ser fram emot ännu en kväll med tjejerna som kommer innebära kareoke, ska sjunga röven av britterna.

-

Fick förövrigt svettas lite imorse när jag loggade in på studera.nu för att kolla om jag blivit antagen. Ibland har jag sådant jävla flyt, jag kom fucking in. Är så himlans stolt eftersom att snittet var snorigt högt, ja, pluggandet does pay off after all. Nu skrider projekt "styra världen" igång. Slut på sötebrödsdagarna, vi ses på toppen.

-

Igår körde jag rosett i håret, vinrött läppstift och baseboll jacka. Fint, mm.


Kommentarer
Postat av: Carmen

snygging!!!!!!! o vi e fett bra!!!!! dom drog aldrig till jalouse dock :P

2010-12-09 @ 17:49:08
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0