Kiddo.

Berättade nyss för Kiddo att jag ska åka hem till Sverige nu i helgen. Han blev ledsen och mitt hjärta krossades lite. Det blir så himmlans mycket man lämnar i samma sekund som man sätter sig på flyget. "Ill cry when you're not here Izabell" Håll tillbaka tårarna, håll tillbaka, håll tillbaka. Men vi har haft många roliga stunder tillsammans. Minst sagt alla roliga saker han säger. Senaste konstiga grejen han gör är att springa runt naken och posera och säga: Tell me Izabell, don't I look fab! Han har lärt sig massa ord av mig...ungefär som när han frågade vad bleedning betyde. Efter det sa han bleeding till allt och alla "oh gooooooddddddddd, Teddy is bleeding" "Im bleeding" "You are bleedning" "She is so bleeding" och ja...ni fattar. Varje gång jag kommer och hämtar honom springer han och kramar mig ( ger mig minst en teckning varje dag). Frågar jag vad han vill göra säger han " nah, just wanna go home and chill in the sofa" (chill är ett ord som han oxå snappat upp från mig)  Gud ja, det finns små konstiga saker jag kommer sakna med honom. Men ärligt talat är jag glad att det bara är 5 jobbdagar kvar!

 


Kommentarer
Postat av: Carmen

aaaw säger det! det är INGEN som vill att du åker!

2010-12-13 @ 15:38:12
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0