past.

Hejsan mina vänner. Har inte uppdaterat ordentligt på åratals och det har faktiskt hänt en hel del. Delar upp inläggen. I fredags kom min partner in crime när det gäller att festa hårt, till London. Våra allas älskade Hampus. Började fredagen med att käka sushi och tjöta igenom allt som hänt sedan vi sågs senast, väl behövt må jag säga. Vi har mycket gemensamt trots att vi aldrig riktigt hängde i skolan. Kvällen kom och vi drog som sagt var till Ministry of Sound, partyelitens mecka kan man säga. Ljuden, ljusen, människorna och musiken gjorde det så fett jävla värt att pröjsa 15 pund för inträdet. Förade på B@1 där mojito var ett faktum för inblandade:

Hamp


Laura och moi

Vi röjde hela natten som bara jag och Hamp kan och dansade tills benen trillade av. Vimmsade hem någon gång runt 5 tiden. 



Hamp och jag

Dagen därpå var vi slitna och jävliga men begav oss ut på en kickass shoppingrunda och åt i China town på mitt favvo ställe. Drog till b@1 på kvällen och träffade alla gurlsen och hängde med till Bond ett tag. Resten av kvällen var vi vilse och letade efter t-bar. Träffade konstiga människor och utbytte nummer med snygg människa. Söndagen innebar en hederlig runda i Camden town. Fin helg som fan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0