this or that.

Goderafton mina små frön!

Idag mår jag sådär. Känner mig febrig och har nyss kommit hem ifrån Carmen. Carmen är bra fin. Idag har hon lagat gott käk, bjudit på sådan där chocklad som jag äter. Vi har mest snackat, degat i hennes säng och tittat på tomten är far till alla barnen. Komenterat konstiga grejer och konstaterat att Carmen borde bli regissör. Införskaffade mig en bok som hennes värdbarn har gjort, allt som går till välgörenhet spenderar jag mer än gärna pengar på. En söt liten engelsk cupcake book med massa kända människors recept. Så himlans fin tanke. Förövrigt sitter jag och dricker the, är inte trött för en gångs skull. Konstaterar hur glad jag är över människor som gör fotavtryck i mitt liv. Står för tillfället vid ett vägsjäl där jag kan välja jobb eller plugg. Mitt bästa bollplank är min gamla samhällslärare. Han är den smartaste jag vet, han är en av de få förebilder jag har i mitt liv. Han kan jag maila om allt och inget. Så nu börjar det räta upp sig. Jag borde sova men ska filosifera lite till.

Såhär fräsh är jag. Min mugg och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0