present.

Trots massvis av klydd och skit så kom mina bästaste malmöbrudar hit för att förgylla min vardag. Cassie kom sent på torsdagskvällen och vi snackade oss igenom småtimmarna. Vaknade till ett tomt hus och gick upp och gjorde min världsberömda frulle. Vi gjorde oss i ordning och begav oss in till stan för att träffa upp Amanda och Johanna. FYFAN vilken känsla att träffa människor man inte sett på så länge. Allting kändes som vanligt fastän att vi befann oss på ett annat ställe i världen. Allting liksom föll på plats. Vandrade runt och njöt av sällskapet och plötsligt var det kväll. Sedan jag kom hit har jag velat besöka "the fabric" men ingen har velat hänga på trashställen som det. Dit var alltså planen att dra. The fabric var verkligen allt man kunde önska sig och lite till. Underbar stämmning, ett jävla ös och SJUKT fet musik. Runt 6-tiden tog energin slut och vi begav oss hem. Vaknade hyfsat sent men Cass och jag begav oss in till stan för att återigen möta upp Amanda och Johanna. Shopping inför kvällen gjordes men fasiken vad vi var slitna. Lördagens bravader innebar ett besök på Wiskey mist där Johannas brorsa kännde vakten. Vip entre, vip bord, vip behandling,gratis dricka och ja...ni fattar, vi var så jävla vip man kan bli. Halvnakna dansande tjejer, rika män och helt okej musik. Hängde med på efterfest på "Brittish  Luxery club" och dansade i dj-båset. Blev senaste kvällen hitintills. Blev det obligatoriska besöket i Camdentown dagen därpå. Nu har jag ny energi att göra det bästa av den sista tiden i London.

Oh how I love you, tack för att ni kom. Det betyder världen för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0