No fuss.

Goderafton mina vänner. Jag har haft en hejdundrans kul helg. En av de bästa hitintills faktiskt. Eftersom att min  updatering inte varit den bästa börjar vi från i torsdags. Brudarna och jag begav oss till vår älskade kareokebar och sjöng några trudelutter. Ida har kommit tillbaka och alla var på sitt bästa humör. Skratt, sång och pussar. Jag sjöng "greatest love" och tänkte på Amanda.

Fredagen bjöd på äventyr på Tottenham court road, reopening party på Maya. Massor av brudar och bra musik. Skakade rumpan till 2ish tiden och bagav mig sedan hem. Tidig, nykter men rolig kväll. Gick upp tidigt på lördagen och tubade mig bort till Angelica i Bayswater. Inhandlade lite julklappar och blev prisblind inne på one pound shopen. Tog oss raskt vidare till Notting Hill och gick på portabello market. Käkade dööööö go falafel med hummus och auborgine och taggade för kvällen. Gick på date med Laurence I camden, käkade min beloved wrap och satt och snackade i någon timme. Ytterst trevligt, men lite knappt med tid. Tråkigt att jag träffade honom så pass sent i min vistelse.

Hursomhaver, kvällen som från början var jävligt oplanerad slutade bra trots allt. Efter lite olika options bestämde vi oss för att strongbowa oss lite i Angel. Fortsatte festen i Camden men följde sedan Borås förslag och drog till Ministry of sound. Vi detta laget var både jag och A ganska på det och tyckte att 20 pund var HEEEELT för mycket. Hoppade över stänglset och körde ekonomiklass istället. Ett jävla drag på M.O.S. Underbar musik och underbara människor. Skrattade tills jag kissade i brallorna och dansade tills benen vek sig. Vimsade hem runt 4 snåret och somnade gott. Låt bilden tala för kvällen.

Klockan ringde brutalt tidigt och det var dags för breakfast club i Soho. Obligatoriskt för Londonbor, ja. En god smoothie, två timmars prat och flammsande senare var jag pigg igen. Åkte efter det vidare till Camden och åt på mitt favoritställe. Jag och A satt och snackade i flera timmar, åt, skrattade, åt och snackade lite till. Är nu hemma efter en tuff helg. Huset var pyntat när jag kom hem och jag blev lite varm inombords, sen hittade jag ett mail från Amanda som gjorde mig ytterligare lite varm inombords. Nu tänker burra ner mig i sängen, och bara älska mitt liv.

 


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Au Pair i London

Åh ni ser ut att ha haft en wonderful helg. Önskar verkligen att jag inte hade varit sjuk ):

2010-12-12 @ 20:39:51
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0