winterwonderland och diverse.

Toodels!

Klockan är 09.26 och jag är lagom mör. Hade en vit kväll igår och det är jag ytterst glad för. Trodde någonstans i mitt naiva lilla ego att jag skulle få sova till nio åtminstonde, men barnet vaknade pigg som en lärka klockan kvart i åtta. Fint. Var på winterwonderland igår och promenerade efter det den obligatoriska turistrundan med Cassie. 10 frusna tår, köldskador och koffeinhöga 3 timmar senare var vi nöjda och klara för att gå på varsitt håll för att göra oss iordning inför kvällens bravader. Det var Bond som gällde och vi var som vanligt NÄSTAN hela gurlmaffian samlad. Mycket dans och snicksnack. Dansade som en galning när de lirade G6. Ägde dansgolvet, mm. Ikväll är det KOKO i Camden, där känner jag mig hemma. Lite come as you are. Sweet.

En styck Casandra


världens töntigaste bild på världens töntigaste brudar. Mysigt var det iallafall!

 


Kommentarer
Postat av: Ida

kan vi snälla gå till koko innan du sticker!

2010-12-04 @ 22:02:19
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0