don't make me start without you.

Hade världens sjukaste dröm om att jag tog kokain och jag och Angelica blev helt störda. Drömde även judgmentdaydröm som vanligt. Konstigt. Kokain-drömmen är väl inte så konstigt eftersom att kokainet flödar i klubblivet här, men den andra drömmen? Hursomhaver, Hampe kommer hit till helgen och då jävlar ska jag släpa med han till alla klubbar jag inte fått tummen ur röven att besöka. Ministry of sound, the Fabric eller nåt underground ställe. Kommer bli fett. Veckan efter det kommer fan både Amanda och Cass hit. Helgen efter det jobbar jag, sedan avskedsfest med brudsen...och sen åker jag hem. Fan vad tiden går snabbt när man har brutalt roligt. För alla ni små läsare som funderar på att dra till London...åk man har inget att förlora, tvärtom.

 

Fetaste låten just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0