.

Alltså, jag blir bara så jävla trött. Helt plötsligt har familjen blivit tvistade i huvet och INGEN får komma hit när de är borta under weekenden. Mina kompisar kommer imorgon, de har bokat ett flyg från fucking Sverige, är ni störda i huvudet?

Nu har vi fått ta in på hotel och inget är som vi tänkte. Jag får panik och känner mig mindre än minst i denna stora stad. Jag som alltid brukar ha en lösning, har inte en endaste liten idee på lager. Zon 4 kommer vi bo i nu, fatta, ZON 4?!!?

dö värld. Avreagering.

Å andra sidan, kommer jag befinna mig i samma land, på ett skruttit hotel, i outskirten av London, där vi kan gå loss på rummen. Det är fint.

Nu kör vi tjejer, för trots allt..är detta så jävla typsikt oss.

ps. funderar på att rymma i helg. -.-


Kommentarer
Postat av: Carmen

men va faen??? hade dom gett tillåtelse innan för att dom skulle få bo där?? muppar!

2010-11-26 @ 08:08:32
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0