Life must go on.

Hade en fin dag som spenderades i Coventgarden med bryyydarna. Vi käkade tapas och drack mängder av kaffe. Blev kvar på Nero cafee i närmare 3 timmar där vi satt och pratade om allt som livet innehåller (läs: män) Kate fick mängder av material till sin lilla bok och jag insåg att jag vill spara dessa människorna i min ficka när jag åker hem till Sverige. Lunchsöndagarna är numera tradition.

My new shoes, oh how I will guard you with my life.

Mina nya bralls, straight from Zara, löve.

 

Veckans komentar:

- You'd better use a condom when sleeping with him, or you get hepatatis a,b,c,d..."
- Yeah you don't wanna end up with the whole fucking alphabet!!


Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M

Sjukt nice blus (:



Vet inte om du minns mig, men vi satt i samma utskott i ungdomens riksdag i sthlm (: jag flyttar till london i slutet av november (:

är du aupair där eller pluggar du? (:

2010-11-11 @ 08:30:19
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Johanna

Du är allt bra jävla snygg min vän! (och så har du gått ner i vikt) haha, vem fan åker till crapfoodens hemland och går ner i vikt, liksom.. :) puss på dig!

2010-11-14 @ 13:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0