35 days left.

Vilken helg. Fredagen spenderades på en heeeeeeelskön gayklubb i vår allas älskade Soho. Urringade linne och poledanceing...för männen på stället. Mina heliga löften om en vit helg har gått sådär. Men kul hade vi, och roliga bögar träffade jag. Fan vad killar kan röra kroppen om de bara släpper loss. Lördagen innebar mexikanskt med 25 sköna brudar. Sangria, brutalt god sallad och snowparty stod på listan. Hade en sjukt jävla rolig kväll med brudarna, i vanlig ordning. Har träningsvärk för jag fick bära en ofrivilligt nerdrogad medvetslös tjej var kompis var i chock, tackar hemtjänst för mitt hardcore medecinvetande och snabba reagerande! Hoppas hon klarade sig.

Kiddo var på krigarhumör i morse och jag fick släpa, jag menar verkligen SLÄPA med han till skolan. Gjorde tappra försök att droppa av honom där trots att han klängde sig fast på mitt ben och grät hysteriskt. Vanligt måndagsbeteende. Jag borde vara vardagshjälte haha. Nu ska jag dricka mitt jävla kaffe och diska. Aupairlivet är glamoröst, jag vet.

xx

ps. någon som vet vad slämmsäckinflammation i höften, heter på engelska?


Kommentarer
Postat av: Julia

du är en hjälte älskling. <3

2010-11-15 @ 13:27:02
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

slimebaginflamation in your hip

2010-11-15 @ 14:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0