wear suspenders.

Idag fick jag sovmorgon, tacka vettja Gud. Sov till tio och gick upp till ett tomt hus och åt frukost, SÅ jävla skönt. Sitter och bläddrar igenom sydsvenskan för att nåtsomnär hänga med i vad som händer i svennebanan land. Gött att ni fått snö, hörde i brittisk rapport att "det skandinaviska vädret är påväg hit"...brilliant eftersom att mitt enda varma plagg är en skinnjacka som luktar svett. Hursomhaver så bjöd gårkvällen på kareoke i gammal hederlig Izabell anda. Självklart blev det en liten truddelutt för min del, oh yes, I love rock'n roll. Carmen körde all in och jag körde all out, tackar dock min lever och mitt huvud för idag. Kul hade vi som vanligt, dans och 1 punds shot. Just nu tar jag bara vara på vartenda sekund jag får spendera med dessa människorna. Dog av garv med tråkig skånsk humor med Julia och kom hem ganska tidigt. Idag skiner solen och Hampus kommer hit. RÖJ, idag kan Mayfair ta sig i rumpenstumpen.

1 punds shotsen, farligt.

Våra allas älskade Carmen

Ingen komentar, jag och Carmen

Kajsa , Kate och Carmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0