Im in love with your brother.

Onsdag innebar lillördag i cosmo-anda med brudarna. De hade "buy one get one for free-night" på B@1. Farligt må jag säga. Efter pubhänget drog vi vidare till Jalouse, där var mindre folk än senaste gången vi var där. Det har sina fördelar när det inte är så crowded, man kan röra sig.Dansade till fossingarna brann. Trillade in runt fyra tiden imorse och HELA huset luktade spya. Däckade och vaknade vid sju för att plocka upp kiddo. Han har nog fått magsjuka skulle jag tippa på, så spyor i kaskader väntas under dagen. Nej, det är inte mitt jobb att skrubba heltäckningsmattan om han skulle spy på den. Tänkte få honom att somna lite och lufta ut huset, här stinker verkligen. Kul att lukta spya när man är oskyldig. Spyan Izabell Jonasson. Gött med torsdag förövrigt, det innebär att det är fredag imorgon, smartass jag är. Tanken är att alla ska dra till Runway och festa, wiho!

Funderar på att dra en snabbis hem om till Sverige i nästa vekca eftersom att jag har fått två arbetsintervjuer på jobb jag verkligen vill ha, kan man ha lite fler bollar i luften Izabell? Nu ska jag försöka få barnet att underhålla sig själv för jag måste verkligen duscha! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0