Blacknight.

Helgen som hitintills passerat har varit bra. Drog med full 99%-tig styrka till Runway och röjde runwayen som ingen annan kunde. Trots att vi var de enda vita människorna på placet så skakade vi fan mer rumpa än resten. Hyfsat tidig kväll men ack så kul, fattar inte hur jag ska klara mig utan alla dessa sköna,galna, underbara människor jag träffat här. Har förövrigt varit big spender idag i Bayswater med fröken Angelica. Kännns bra, nytt shampoo, två nya parfymer, nya skor och brallor från Zara och lite annat fint från the body shop. Sug på den folks. Är trött och tänker sova bort denna lördag, röj för mig, röj.

Angelica, Kajsa och jag

Jag i onsdag på Cosmokvällen

Kajsa, moi, Angie och Kate, löve.


Ida, Carmen, Kajsa, Jag


Idag som var på G, en styck pressad Carmen


Norskan,Kajsa, Kate, varöfrkommerjaginteihåghennesnamn, Carmen <3


ps. Jag vet inte om jag borde ta det som en förolämpning att min statstik stiger som fan när jag inte updaterar.


Kommentarer
Postat av: josse

vi är nog en hel drös som följer dina bravader Iza, säg till om du kommer hem, been too long!

2010-11-08 @ 01:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0