you don't know me, at all.

Sitter i mitt lilla krypin till rum och lyssnar på fin musik och har tända ljus. Har bakat pannkakor till familjen idag, mycket uppskattat må jag säga. Dagen har flugit förbi och likaså veckan. Så himlans mycket roligt som händer just nu. Hampus kanske kommer hit om någon helg och Cassie och Amanda kommer hit längre fram. Förhoppningsvis Linnea också, då är vi sammlade brudar!!!

Har haft en mysig vecka med familjen, jag gillar mamman i familjen mer och mer för varje dag. Idag gav hon mig sjukt råa tips om killar, vilka sätt som var bäst att vara psyko mot de på. Sånt kan man inte få förmycket av.

Förövrigt är kiddo sååå lillgammal och pratar alltid om så jävla random grejer.

 

Igår. Jag står och diskar och han hjälper till, jag stannar upp lite i min diskning för att ta diskmedel varpå han utbrister:

Kiddo: What are you doing Izabell?

Jag: Nah, just getting some more washingliquid.

Varpå han tittar på mig irriterat och fortsätter ilsket att diska samtidigt som han säger:

Kiddo: Oh for godness sake do I have to do EVERYTHING around this house!

 

Var fan lär de små liven sig allt?

 

 

Vem behöver män?

Förörigt är detta vad jag lär barnet när föräldrarna inte är hemma:

Vicka på höfterna Spencer!

 


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, du är helt jävla fantastiskt, vet du det izabell?! <3

2010-11-15 @ 13:29:37
URL: http://juliaanna.blogg.se/
Postat av: Julia

på tal om det här inlägget; jag har köpt massa skor idag! lycka!!! :D <3

2010-11-22 @ 20:24:58
URL: http://juliaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0