dansa fastän.

Hejsan mina vänner. Dålig uppdatering och vice verca. Idag är jag glad. Jag har börjat komma in i rutiner, familjen och jag har helt plötsligt klickat, barnet tycker om mig och har äntligen börjat lyda. Jag har världens finaste vänner härborta och även en potentiell man. Fan vad bra allt är. Idag luktar mitt hår Melon Daquari ( det ska fan vara i London där ens shampoo kan lukta en drink!) som jag köpte igår och mitt nya smink är på! SÅÅÅÅÅ nöjd. Slå upp fresh i ordboken och ni hittar mig där en dag som detta. Ikväll ska jag äta med familjen och bara kolla på en skräckis. Men nu är det lite städning som gäller! Ikväll kommer bilderna från helgens bravader upp!

ps. saknar dock mina små hjärtefrön hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0