det hörs på stegen.

Godmorgon eller goderafton för de som behagar det. Verkar som att Sverige haft en hård natt? Min lördag bestod av häng med Quentin och en skål fruktsallad. Ingen var hemma så jag bänkade mig i soffan som alltid är upptagen annars. Det var väl behövt må jag säga. Min söndag har bestått av städning på mitt rum, nu glänser även de ljusblåa heltäckningsmattorna -.-.  Lyssnar på Melissa Horn och stirrar upp i taket, behövs sådana dagar också. Idag känner jag mig allmänt trött på det mesta och vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Ibland hatar jag mig själv, tänk om jag bara kunde varit som alla andra som nöjer sig med att plugga och stanna och bo på ett ställe. Innan detta året är slut kommer jag ha flyttat minst fem gånger och jobbat med dubbelt så många jobb som de. En vilsen och allt för rastlös själ. Helst av allt hade jag velat krypa upp i en soffa med min fina lilla familj och skratta åt värdelösa saker och äta svensk keso direkt ur burken.

Såhär jävla glammig är jag idag, osminkad och sliten.

 

ps. ett stort grattis till spillivinken Amanda. Grattis min fina. Det känns skönt att höra att du körde för oss båda inatt. Håll ställningen tills jag kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0