Jesus is comming, look busy.

Igår när jag kom in i köket sprang där en liten husmus över golvet. Den var jättesöt och påminde mig om en av mina hamstrar i min långa hamsterskara. Tydligen hade de satt en musfälla under kylskåpet och lagt en klick jordnötssmör där under. "They use to like peanutbutter so I don't understand why its still here" sa pappan i hushållet. Det är nog snarare du som gillar jordnötssmör tänkte jag för mig själv. Imorgon tänker jag smälla av musfällan, ingen brutal avrättning i detta huset under mitt vak. Den äter våra smulor = jag slipper städa. Even steven, high five lilla husmus, vi har ett bra sammarbete vi.

 

Är numera stolt innehavare av dessa, när jag kommer hem ska de upp på väggen:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0