Miami 2 Ibiza

Helgen började som sagt var i torsdags för min del. Trots detta faktum surar jag över att det är måndag idag. Men å andra sidan, måndag innebär en dag närmare helgen som min kära mor hade sagt. Helgen har varit helt störd. I fredags drog vi till chinawhite och dansade till benen nästan trillade av. Blev en sen kväll och jag träffade massa balla människor. Bilderna är från den kvällen. Fick följe till bussen av en riking vars farsa kände en medlem i Pink Floyd *dog* Väcktes av fröken Mårtensson och drog till Camden town, drägglade i vintage butiker och åt god lunch. Peppade inför kvällen som denna dag bar till Cocou. Träffade konstiga fransmänn som var helt störda men jag hade en av mina ballaste kvällar. Somnade på bussen hem ( sånt som bara händer mig) hoppade av i fucking nowhere där en buss som var "not in service" stannade. Chaffisen körde mig hem ( sånt som bara händer mig) och försökte få mitt nummer. Tack men nejtack. Kom hem runt fem snåret och ett horisontalt läge i sängen under söndagen var ett faktum. Förövrigt flyter det mesta på, jag trivs bara inte i familjen. Jag har verkligen försökt, verklige verkligen. Jag klarar bara inte av att ständigt vara övervakad och att vara tvungen att göra som andra säger åt mig. Jag är inte van vid det. Men ja, trots alla mijontals planer, så kommer jag hem i december. Ikväll är det Alex-time,vore fel att klaga.

Brudar gillar brudar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0