made me.

Dagen har varit precis som varje söndag borde vara. Träffade Kajsa och lite annat trevligt folk i green park. Köpte med mig en kaffe och lite picknick. Eftersom att sommaren (!?) mer eller mindre har kommit till London kunde man sitta i linne och steka. Satt där och filosiferade i några timmar och begav oss sedan till donken för att kvinnorna i sällskapet krävde mat. Satt där ytterligare ett tag tills jag var tvungen att rusa. Såg "the town" med Fredrik och hade en sjukt trevlig kväll. Imorgon är det måndag igen, och jag ska träffa Alex.

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

SItter & försöker värma mig på Espresso House med 4° på utsidan. Enjoy you Bitch!

2010-10-11 @ 09:33:46
URL: http://madamex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0