får man inte göra, inte bra.

Solen står högt över London och värmen har hållt i sig någorlunda. Spenderade hela kvällen med Alex, Charlie, Danny och Frank igår. Var med på Selfridge och handlade kläder till Alex och sedan begav vi oss alla hem till deras hus. Körde nercabbat genom London och skrek till töntig musik. Väl där,spande vi in deras brutalt stora tv och satt mest och snackade oss igenom natten. 2 timmars sömn för min del i natt, trillade in i vårt eget hus runt 6-tiden imorse. Mådde bajs. Tack och lov har Kiddo varit lugn idag och jag har mest städat och försökt låtsas vara pigg. Nu har han krypit upp i min famn,  han vill lyssna på Mamma mia och titta på film samtidigt. Skönt att ha kommit undan att "play trains and cars" idag.

Planerna inför kommande vecka är pub-kväll på svenska puben på torsdag och fredagen drar tjejmaffian till Mayfair och känner oss jävligt promotade med bord och gratis inträde och drinkar. Jag är inte i rätt position att klaga. Nu ska jag fortsätta kolla på numberjacks och ta mig en kopp kaffe.

Fuck yall, I am so tierd.


Kommentarer
Postat av: Carmen

inte eget bord. bord bara haha :D

2010-10-12 @ 20:02:21
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Schmunk

Fuck you too, bitch!

2010-10-17 @ 01:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0