vi tar inga order.

Gårdagen var bara så sjukt jävla störd på ett bra sätt, trots att de blev lite mycket för alla. Jag spenderade inte en endaste pund men var påtagligt (läs: svinigt) berusad ändå, för att lägga det på ett fint sätt. Förfestade i en superfin villa nära Queens park och fortsatte kvällens äventyr inne på Mahiki. Vip är allt jag säger, för fan heller att bordet var tomt på alkohol en enda gång. Trevligt folk, dans och bra musik. Trillade hem till Alex runt småtimmarna och vaknade av väckarklockan allt för tidigt. Fint att han skulle upp och jobba. Spydde nästan på vägen hem, bussar som är smockfulla är INTE att rekomendera en dag efter en allt för hård natt. Kvällen skulle burit av till Camden, men jag är helt enkelt för jävla bakis. Grabbar en film och myser ner mig i soffan. Planerna inför morgondagen: Fika med Carmen den fagra

Over and out, låt bilderna tala för sig själv.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0