Dansa efter min pipa.

Lyssnar på bob hund och har genomfört min dagliga rutin som innebär frukost, desperata hemmafruar och en fet kopp kaffe. De senaste dagarna har gått i ett. I onsdags begav Kajsa och jag oss ut i vimmlet och hade en riktigt party natt. Drog till Jalouse ett tag men blev sedan hämtade av bil som tog oss till Maddox som var sååå mycket bättre. Spenderade inte ett öre och hade en allmänt galen kväll som slutade halv fem på morgonen. Igår repade jag mig hemma hos Carmen med svinigt god mat, vänner på tv och massa snack. Kvällen kunde inte spenderats på ett bättre sätt. Dagens planer är först en runda i stan med fröken Mårtensson med god mat och trevligt sällskap. Efter det drar jag hem till Freddeboy för att dryga framför en film. Ser ut att bli Hostel eftersom att jag inte sett skiten än! Jag sparar festhumöret till Lördag. Har förörigt börjat bonda med min hostmamma som numera är involverad i mina kläd/smink/hårproblem. Det känns bra när man saknar sin riktiga mamma.

Här är suddiga och sluddriga bilder från i Onsdags.


Kommentarer
Postat av: Carmen

hörru nästa vecka ere midterm så då kan jag förmodligen komma o parta mitt i veckan!

2010-10-22 @ 13:40:07
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0