All I wanna do is...

Jag är liksom talesmannen för det feminina könet, jag kan göra en mijlon saker samtidigt på en bild. Typ borsta tänderna, kisa med ögonen,hålla upp en låtsaspistol och samtidigt posera och ja..ni förstår. Idag har lilla Sausage varit sjuk vilket betyder LEDIGHEEEETTTTT ( läs: han har legat och sovit hela dagen,detta betyder indirekt ledighet) Detta har gett mig tid till att:

-göra solhälsningen tre hela varv på vardagsrums mattan

-sjunga till paradise by the dashboardlight ashögt så att byggarbetarna utanför hörde ( de såg min solhälsning också)

- kolla på Blade och återuppleva hederliga minnen med Deacon Frost osv

-Byta min tröja på H&M och köpa den dära saken jag numera alltid kommer ha på skallen

- Skypa med 5 personer

Imorgon ska jag till ze suede curch och träffa Julia och lite annat folks. Fick precis en eventinbjudan från just Svenska kyrkan om en fest som skulle hållas, svenska kyrkan, vad är det ni inte förstår? Vad fa-aan hände med de kristna värderingarna och allt som Biblen förespråkar? Gud känns koolare här i London.

Förövrigt: lever för helgen precis som ni.

ps. nu har jag faktiskt en kamera, men vad fan vill ni se bilder på? ds.

 


Kommentarer
Postat av: Casandra

jag vill att du ska dokumentera din dagar i bilder! ditt rum, vilddjuret, när du är ute och vinglar osv. PUSS

2010-10-05 @ 22:31:12
Postat av: Anonym

Deacon Frost kypypypy

2010-10-06 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0