this car is a comedy.

Påminn mig om att aldrig skaffa barn. Lämnade lilla Sausage i  skolan imorse men en timme senare ringde de och jag fick hämta han eftersom han spytt 6 gånger. 6 gånger på en timme, fint. Jag har sett det mesta i hemtjänsten men när det kommer till spya ligger jag i lä. Kom hem och fick i han lite mat och nu är han på sjukhuset. Enligt min bedömning har han antaglien fått en hjärnskakning (han trillade när vi skulle gå till skolan) Detta innebär ledighet för min del, man ska ju inte glädjas åt ledighet när det är på sånna här termer men...ni får läsa mellan raderna.

Igår hängde jag i Svenska kyrkan med brudarna, de borde införskaffa samma koncept i Sverige tycker man. Massa ungdommar som samlas och bara är allmänt... svenska med varandra. Spelar, umgås,träffa nya vänner,kolla film,bakar negerbullar osvosv. Vi skippade filmen som stod på gårdagens schema, satte oss i sofforna och snackade oss igenom kvällen. Sen bar det vidare till den svenska puben där de serverar svensk cider som inte ens finns Sverige. Intressant koncept.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0