delicate

For the record så är jag framme. Mobilen, mp3 och datorn är snart urladdad och min omvandlare fungerar inte. Tack Claes Ohlsson. Känner mig jävligt sliten men ska ändå ut och utforska området lite. Familjen är ute och snurrar rundor och kommer hem om några timmar. Känner mig smått nervös inför att sätta på larmet men det ska nog gå bra! Har inte riktigt smält tanken om att stanna här i ett år. Eller att det är lagligt med barnaga!? Blev helt jävla ställd. Typ kulturkrock nummer ett. Imorgon ska jag göra stan, jag hälsar primark från er alla. Lovar en fete-uppdatering under morgondagen. PUSS!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR DIG ÄLSKADE VÄN

2010-09-12 @ 17:01:30
Postat av: Anonym

kan du inte försöka hamna på framsidan av blogg.se? fattar inte hur man gör men du hade säkert hamnat där!

sekne, puss

2010-09-12 @ 18:09:09
Postat av: Johanna

men, vadå? får du ge ungen smisk?

2010-09-14 @ 02:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0