det skulle vara lätt för mig att säga.

Tänker inte uttala mig särskilt ingående angående valet eftersom att sveriges befolkning redan skött den delen. Man kanske kan försöka se saker från den ljusa sidan? Tänk om de blir sjukt bra förändringar, man behöver ju inte måla fan på väggen lixom. Men ja, nog talat om det. Klockan är snart halv nio Londensisk tid och jag kom hem för cirka en och en halv timme sen. Hade en super najs gårkväll och drog på pub och drack genuin engelsk bitter öl. Med andra ord kan Carlsberg slänga sig i väggen. Drog in på random klubb ( ja klubbar har öppet på söndagar här tydligen) hängde där ett tag men jag och Alex bestämde oss ganska snabbt för att ta tuben hem till hans hus. Hängde där hela natten, lyssnade på musik och tittade upp i taket och diskuterade livet. Sjukt filosofiskt. Försöker fortfarande att hänga med i alla sjuka slangord och konstiga dialekter. Tydligen är "wicked" total ute att använda här, det nya svarta är "ace". Typ "yeah it was fucki'n ace". Helst ska man svälja 90% av boktsäverna. Norr-dialekten är förövrigt inte att leka med. Som stockholmare som försöker förstå riktigt GRÖTIG skånska...fast värre. Nu ska jag sova nån timme och sen gå och hämta upp snorungen igen.

Kärlek till er alla borta i Sverige!!!

Såhär charmig känner man sig en dag som detta. Fucking ace.

ps. kommer inte orka pallra mig in till stan och handla usb-sladd idag. Don't hate on me :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0