Don't think twice,it's allright.

Mina vänner djuren. Livet flyter på i rätt riktning. Planerna inför kommande dagar är att träffa upp Katrin. Ta en bira och bara sitta och shitchatta. Efter det, köpa lite take away, dra hem till Alex och hänga. Lönen är redan uppanvänd och ekonomiska jag har faktiskt ingen aning vart den blivit av. Införskaffade mig ytterligare en ring igår, och ett tradit grått bas-linne. Nu ska jag ta mig (läs extra noga mammsen) ett sjuuuukt varmt bad, lyssna på musik och tänka.

Har inte hunnit ha hemlängtan än, allt är så bra här borta. Önskar bara jag kunde teleportera er alla hit som små worms-gubbar.

 

I skrivande stund kom jag på hur mycket jag saknar att pussa på lilla odjuret.

Lovar att skicka lite London-stuff till dig Flis!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0