Down the path

Hängde med Alexandra igår och hamnade på random pub med en Guiness i handen. Träffade nån snubbe som bjöd in till festival, tänker utan tvekan hänka. Blev följ ända fram till dörren och utbytte nummer med nån annan snubbe. Mmm, man måste älska britter. Snorungen har varit på dagis idag hela dagen, hur gött på en skala? Jag tog bussen in till Oxfordstreet, vimsade runt lite. Kännde mig allmänt turistig och hittade till Primark. Det ekar i plånkan men så jävla värt det. Förövrigt är dagens motionspass är utfört. En eloge till alla modebloggare med andra ord.

(Det är okej att hata mig nu, skorna gick loss på 180 svenska, ringen 15 rikstaler)

 


Kommentarer
Postat av: Casandra

tur att det är okej att hata dig (lite) för det gör jag nu!

2010-09-16 @ 13:50:01
Postat av: Casandra

vill se fler köp!

2010-09-16 @ 13:50:44
Postat av: Linnea

Du kan ge mig skorna och ringen sen när du kommer hem. Tack på förhand :D

2010-09-16 @ 17:45:16
Postat av: Alexandra

ahhh, du hittade till primark! :D

2010-09-19 @ 23:28:03
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0