Run bitch.

Okej. Updateringen supger dase, jag vet.

De senaste dagarna har jag:

- Hängt i Camden

-Druckit goda champange-drinkar och halvliters öl som är feeeede god här ( köper hem till oss Cass)

-Hängt med Carmen på hemmafest. Insåg inte att det bara var massa 30+ förrens vi var där. Men det var fint ändå. Han är bra, den där Carmen.

-Fått strömavbrott i huset, att dusha kallt har sin charm (läs: ironi)

-Träffat ett sjukt härligt gäng tyskar som jag trivs rå-bra med ( improve my deutsch!)

-Träffat en ännu härligare Tobias som jag klickade med, samma intresse, samma musiksmak, samma klädstil och samma personlighet, oxå han en tyskis.

Mina dagar här flyter på brutalt snabbt. Igår träffade jag lite svenska brudar, vi käkade på ett Sushiställe där man får ta tallrikarna från ett snurrande band. Sånt man ser i filmer ni vet. Fick äntligen stilla mitt sushi-begär som jag haft sen jag kom hit. Tack och lov känns helgerna längre än veckorna eftersom de är så jäkla roliga. Min host-morsa kände för att vara sjysst så jag är ledig imorgon =SOVMORGON (läs: kommer vakna klockan 7 som den morgonmänniska jag är) Men det gör ingenting. Det är ingen ro och vila i mitt liv, nej nej, ikväll beger jag mig som vanligt till andra sidan London och hänger med en antaglien jävligt bakis Alex. Kool.

 

Igår var jag dessutom på Oxfordstreet, införskaffade mig dessa heta inne på Zara

( Madde, du hade dött där inne)

(Ja Mamma, jag ska börja äta odentligt, idag ska jag faktiskt äta hemma med familjen :) )

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅH jag vill också äta på sånt band!!!! Har typ alltid velat det enda sen jag föddes! Om jag lyckas komma och hälsa på MÅSTE vi göra det!

Fina skjorts också!

2010-09-28 @ 21:08:41
Postat av: Carmen

hahaha har jag blivit en man??? :P

2010-09-29 @ 09:45:39
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Varför hör du aldrig av dig? Keep in touch? Kommer gärna 6 dör hos dig sen.

Men just nu övar jag för fullt för att bli barista. 24 sekunders rinntid i snitt, snart får du sluta dricka bryggkaffe!

2010-09-29 @ 16:22:01
URL: http://madamex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0