gate 21

Goderafton folket!

Jag börjar känna mig hemma mer eller mindre. Även om jag idag fick tillåtelse är inte planen att smiska det lilla barnet när han är "naughty"! Kommer förmodligen bli undernärd här eftersom att detta är dag två bestående av kaffe och frukt. Förövrigt det fan mer sprit än Juice och yougerst i mataffärerna. Pulsen här går inte att beskriva, alltid händer det något. Jag älskar att alla är supertrevliga och överdrivet artiga. Idag har jag fixat busskort, registerat mig hos en läkare, och fixat bibliotekskort (läs: jag är en nörd) Planerna inför veckan är först och främst fika med lite brudar på onsdag och röj som fan på lördag. Men nu är det bara jag och den enda trogna mannen som gäller.

Matrix, collecters edition.

ps. jag har glömt min USB-sladd till kameran himma, så ni får bannemig nöja er med vackra poserande bilder på mig tills jag fixat mig en ny d.s

 


Kommentarer
Postat av: Jee

Peter erikssons (miljöpartiet) favoritfilm!

2010-09-14 @ 10:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0