I would be happy.

The kiddo tittar på scobydoo och jag chillar med en kopp kaffe. Nyss varit ute i parken och tramsat runt. Det är ett fint område och allt är nära. Längtar till helgen när jag kan dra in till självaste centrala London och göra stan dock. Känner mig socialt understimulerad på normalt sällskap och böhver en rejäl utekväll.

I parken idag:

Kiddo: What is that?

Jag: Its a buglady

Kiddo: Why isn't it moving Izabell?

Jag: Ehum...it's dead I think

Kiddo: What did you say?

Jag: I think its dead (kommer på mitt misstag) oh, it's sleeping I think

Kiddo: What does dead mean Izabell?

Jag: ehhh let's go

Får väl hoppas att han inte nämner ordet "dead " vid matbordet idag. Det första ordet han plockar upp från den svenska aupairern, fint.

 

PUSS!

 

 


Kommentarer
Postat av: jossssssseeeeeeeeee

HAHAHAHA! älskar det alltså, sånt är så himla typiskt!

2010-09-14 @ 23:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0