I will wait here for my man.

Updateringen skulle jag väl beskriva som tvivelaktig, men när jag får kamera-sladden som mamma nu skickat (!?!) kommer allt bli bra.  Lovar. Hursomhaver, i torsdags tog jag tuben över bron till andra sidan London. Hängde med Alex och hans råsköna flatmates. Träffade även en tjej som hette Lydia som är Dannys flickvän. Ser väl förhoppningsvis mer av henne i framtiden. Hon visste vart man skulle gå om man bara ville ha en fucking sallad istället för fettig-kött-med 1000kg kolhydrater-käk. Vi satt och lyssnade på musik, drack rose (snapsnap) och bara hade det jävligt kul inpå småtimmarna. Däckade runt 7-tiden på morgonen och känner att jag fortfarande inte riktigt plockat igen alla timmarna ignorerad sömn. Dock fett värt. Igår, fredag, drog jag till Camden för att möta upp Carmen. Chill brud som fasiken så vi lär nog träffas igen. Tänkte dra till Chinawhite men lyckades förrvirra bort mig på tuben. Fint. Vad som gäller inför kvällen är fortfarande ganska flytande, förmodligen ut med ett par tyska brudar och göra stan. Nu ska jag göra husesyn och leta efter något ätbart.

 

 

Okej då jävla snorunge, du kanske är lite söt då.


Kommentarer
Postat av: Carmen

haha carmen från camden. nej skojja men jag ser ingen skillnad på orden hahha :P

2010-09-26 @ 19:42:43
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rosé vin? Allvarligt talat, Vitamin. Skärpning!

2010-09-26 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0